17 Ekim 2014 Cuma

Okullar açıldığı zaman Sinem İnci'nin arkadaşlarıyla "Okula Merhaba " partisi yaptık.Üşengeç ben bunları ancak yükleyebiliyorum.Kusura bakmayın.Bisküvi toplarına çocuklar bayıldılar.Yetiştiremedik valla .Evdeki eksiklikler yeni keşiflere sebep olurmuş ya.Evde cakepops çubuğu kalmayınca ben de renkli pipetleri kullandım.

BİSKÜVİ TOPLARI
REÇETE
2 paket bisküvi
1 su bardağı süt
4 yemek kaşığı kakao
1/2 çay bardağı fındık
1 adet muz
1/2 adet şeftali

YAPILIŞI
-Bisküvileri blendırdan geçirip un haline getirin.Bir kaba koyun,üzerine diğer malzemeleri ekleyip yoğurun.
-Hamur haline geldikten sonra elinizi biraz ıslatıp yuvarlak şekiller verin.İsterseniz kakoya yada hindistan cevizine batırabilirsiniz.Ben pastacılarda satılan pasta süsüyle süsledim.

PÜF NOKTASI
-Hamurun içinde bisküvi ve meyveler olduğu için şeker eklemedim.Eğer isterseniz koyabilirsiniz.
-Eğer hamur çok cıvık olursa biraz daha bisküvi unu ekleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder