23 Ekim 2014 Perşembe

Etrafımdakileri mutlu görünce ben de mutlu oluyorum.Bu kahvaltıyıda eşime hazırlamıştım .Gönül isterdi ki ben oturayım bu masaya ama hissediyorum o günlerde gelecek .:)))

AŞK KREPLERİ (2 kişilik)
1 adet yumurta
1 su bardağı süt
1.5/2 su bardağı un
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Bir çay kaşığı kabartma tozu
Tuz

YAPILIŞI
-tümmalzemeleri ekleyip çırpıcıyla karıştırın.Sıkma torbanıza ya da buzdolabı poşetine koyup kenarını kesin.
-Tavayı ısıtın.Hangi harfi çalışmak istiyorsanız onun şeklini tavaya sıkın.Tavanın altını kısıp pişmesini bekleyin.(ortalama 1,1.5 dakikada pişiyor)İsterseniz tersini çeviripte pişirebilirsiniz.Ben biraz beyaz kalmasını istediğim için sadece bir tarafını pişirdim.

PÜF NOKTASI
-Krebinizin kıvamının biraz katı olması lazım.Torbaya koymadan önce kıvamını anlamak için tezgaha biraz boşaltın kalıp gibi kalıp dağılmıyorsa kıvam tamamdır👍
-Pembe kalpleri de krepten biraz ayırıp gıda boyası kattım.Normal krep gibi pişirip kalp kalıplarla kestim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder