17 Ekim 2014 Cuma

Çocukların her ortamda her şekilde kendilerini özel hissetmelerini çok önemsiyorum.O yüzden onların meyvesularını da hoşlarına gidecek şekilde süsledim.İşte bu gördükleriniz de Allah ne verdiyse içeceği.Suyun içine istediğiniz miktarda meyve koyup yapabilirsiniz.Şişelerin üzerindeki kapakları da kurabiyelerle yaptım.Kabarmayan herhangi bir kurabiye tarifiyle hamur yaptım,kapak büyüklüğünde şekil verip ortasını pipetlerin geçeceği kadar delik açıp pişirdim.

EV YAPIMI MEYVE SUYU
REÇETE
2 litre su
1 kase vişne
1 kase taze üzüm
1 kase doğranmış şeftali
1 kase doğranmış kayısı
1 su bardağı şeker
2 adet karanfil
1 adet çubuk tarçın
1/2 limon suyu

YAPILIŞI
-Suyun içine tüm malzemeeleri koyup kaynatın.Piştikten sonra biraz dinlendirip süzgeçten geçirin.Servis edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder