3 Haziran 2014 Salı

Bezelye Püresi


BEZELYE  PÜRESİ




    Birşey yapacağım zaman elim niyeyse hiç normal birşeye gitmiyor.Nerede orjinal birşey var ya 
gelip beni buluyor ya da ben gidip onu buluyorum.Bu tarifte beni öyle buldu.Akşam yemeğine misafir alacağım bir gün et yemeğinin yanına ne pişirsem diye düşünürken bezelye püresiyle karşılaştım."beni yap,beni yap" diye bana göz kırpıyordu ben de dayanamadım ve denemeye karar verdim.Sonuç mu?Tek kelimeyle mükemmel.Patates püresinin sıkıcılığından bunalanlar için orjinal bir tarif.

REÇETE
2su bardağı haşlanmış bezelye
2 dal nane
2 diş sarımsak
3yemek kaşığı zeytinyağı
Karabiber,pulbiber,tuz

YAPILIŞI
Bezelyeleri haşlayın.Blendıra koyun,içine diğer tüm malzemeleri ekleyin,bezelyeleri püre haline getirin.Eğer katı olduğunu düşünürseniz haşlama suyundan biraz ekleyebilirsiniz.Et yemeklerinin yanında harika garnitürünüz hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder