11 Eylül 2014 Perşembe


Oh be nihayet.Dünden beri bloğa fotoğraf atamıyordum.Kendimi yırttım Picasaya fotoğrafyüklemek için neyseki sorunu çözdüm,internet bağlantısı yokmuş dermişim :):):):):) Şaka şaka basit bir problemmiş,hallettik.Dün arkadaşıma ziyarete gittim.Sabah kahvaltısında buluşacaktık.10 da gidecektim evine.Gitmeden önce yemeği hazırlayayım,evi toplayayım,çamaşırları halledeyim derken dönüşte yemek için neden bir tatlı yapmıyorum ki dedim.Mutluluk Projemin en önemli kuralı "kendini mutlu hissettiğin şeyi yap".Ne kadar işim gücüm olsada bu pastayı yapmadan evden çıkmayacağım dedim.Zaten yapımı da pişmesi de çok kısa sürüyor.Hepsini yarım saatte hallettim.Akşam eve geldiğimde dolapta beni bekleyen bir fıstığın olması beni nasıl mutlu etti anlatamam .


MİNİ ALMAN PASTASI

REÇETE
2 yumurta
3/4 çay bardağı yağ
1çay bardağı yoğurt
3 çay bardağı un
1.5 çay bardağı şeker
1/2 paket kabartma tozu

Krema
1yumurta sarısı
50 gr tereyağı
2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1 çay bardağı şeker
1 paket vanilya




 YAPILIŞI

-kek için şeker ve yumurtaları çırpın.Diğer malzemeleri ekleyip karıştırın.Muffin kalıplarını yağlayıp kekten kaşıkla yarısına kadar doldurun.Isıtılmış fırında 180 derecede 10-15 dakikada pişirin.
-Krema malzemlerinin vanilya hariç hepsini karıştırıp pişirin.
-Kek pişince ortadan ikiye kesip kremayla doldurun.Servisten önce pudra şekeri dökün.Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık Ayşenurcum :) dayanamadım facede paylaştım...tebrik ederim blogunu...

    YanıtlaSil
  2. Öyle mi nasıl mutlu oldum anlatamam,Bu arada ilk yorumu sen yaptın bikiyor musun 🙈👏👏👏

    YanıtlaSil